Dodací podmínky

Dodací lhůta je do 14-ti dnů od objednání.

Zboží zasíláme pouze v rámci ČR a Slovenska, na výběr máte z následujících způsobů plateb a doručení:

1) Balík - platba dobírkou

Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Za zboží platíte při převzetí od přepravce Česká pošta nebo IN TIME na Vámi zvolené adrese, kterou jste uvedli na Vaší objednávce.

Doručení v rámci ČR Cena
INTIME 135,- Kč vč. DP
Česká pošta 160,- Kč vč. DPH

 

Doručení na Slovensko Cena
INTIME 249,- Kč vč. DPH
Zásilkovna (do 5 kg) 189,- Kč vč. DPH

 

2) Balík - platba bankovním převodem nebo platební kartou (GPWebpay)

Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Na základě tohoto potvrzení provedete platbu bankovním převodem na účet:

  • Česká republika: ČSOB č. 276907500/0300 (číslo účtu je také uvedeno na potvrzení Vaší objednávky). Variabilní symbol je uveden v e-mailu s potvrzením objednávky). Varianilní symbol je nutný k identifikaci Vaší platby!
  • Slovensko: Fio banka č.: 2800878136/2010. Variabilní symbol je uveden v e-mailu s potvrzením objednávky). Variabilní symbol je nutný k identifikaci Vaší platby! Pozor, u platby je nutné uvést i IBAN: CZ8420100000002800878136 a SWIFT KÓD: FIOBCZPPXXX. V případě bankovního převodu vyčkejte na odeslání instrukcí k platbě a dokladu s přepočtenou cenou na eura.

Zboží je odesláno ihned po obdržení příslušné částky na náš účet. Zvolí-li zákazník bezhotovostní formu úhrady (převodním příkazem) za objednané zboží, je povinen tuto platbu provést bez odkladu. Pokud nebude objednávka uhrazená do 5 pracovních dnů od data objednání, bude stornována bez nutnosti souhlasu zákazníka.

Doručení v rámci ČR Cena
INTIME 99,- Kč vč. DPH
Česká pošta 130,- Kč vč. DPH

 

Doručení na Slovensko Cena
INTIME 199,- Kč vč. DPH
Zásilkovna (do 5 kg) 175,- Kč vč. DPH

 

pozn.: Poštovné má jednotnou cenu nezávisle na množství objednaných výrobků. Pokud se objednané zboží nevejde do jednoho balíku, tak zboží rozdělíme do dvou a více kartonů. Za další balíky už neplatíte- poštovné zaplatíme za vás.

3) Osobní odběr v Trutnově

Pro osobní odběr vyberte při dokončení objednávky způsob doručení: osobní odběr v Trutnově. Po objednání zboží obdržíte   e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Zboží můžete zaplatit převodem na účet nebo při převzetí. Objednávku si můžete vyzvednout každý všední den od 8:00 do 14:00 hod. na adrese Lomní 355, Trutnov 541 01. 

Osobní odběr - platba hotovostí 0,- Kč vč. DPH
Osobní odběr - platba předem 0,- Kč vč. DPH

 

Další informace k doručení Českou poštou (platí pro obě varianty balíku):

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku.
Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
POZOR: Úložní doba balíku na České poště je POUZE 7 dní !
V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovudoručení 110,- Kč v případě úhrady předem na účet nebo 170,- Kč v případě dobírky.


Převzetí zboží prostřednictvím České pošty:

Po obdržení zboží prostřednictvím České pošty je kupující povinen zboží zkontrolovat. V případě, že při převzetí od České pošty zboží vykazuje poškození (poškozený transportní obal nebo obsah balíku), kupující zboží nepřevezme a uplatní reklamaci u České pošty dle Poštovních a obchodních podmínek České pošty, s.p. a informuje bez odkladu prodávajícího. Jestliže je poškozená pouze část obsahu balíku, kupující reklamuje pouze poškozené výrobky, za které dostane finanční kompenzaci.

Pokud zákazník zjistí poškození až doma, může uplatnit reklamaci na příslušné poště, nejpozději však do dvou dnů od data převzetí zásilky, kde bude reklamovat celý balík. Na pobočce České pošty bude podle faktury oceněno poškozené zboží podle FAKTURY, sepsána reklamace a následně budou zákazníkovi vráceny peníze za reklamované zboží. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, bude opět vrácen k užívání.

 

Další informace k doručení kurýrní službou IN TIME (platí pro obě varianty balíku):

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku. Přepravní služba InTime zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail). Pokud vás kurýr nezastihne ani druhý den, tak bude zboží uskladněno v depu IN TIME po dobu 5 pracovních dnů, během kterých můžete kontaktovat kurýra a domluvit nové doručení.

Převzetí zboží prostřednictvím služby IN TIME

Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci. Informaci zašlete na náš email provoz@expresmenu.com nebo na telefon +420 732 454 323. Reklamaci v případě doručení kurýrní službou IN TIME podáváte u naší firmy!

 

Další informace k doručení přes Zásilkovnu (platí pouze pro balíky na Slovensko do 10 kg)

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku. Doručovací služba Zásilkovna doručuje zásilky do 5 kg na předem vybrané prodejny, kde si můžete zboží vyzvednout v otevírací době. Přes službu zásilkovna doručujeme balíky pouze na Slovensko! Před odeslání zboží je nutné informovat EXPRES MENU o tom, ve kterém výdejním místě si přejete zboží vyzvednout. Na vyzvednutí balíku máte vždy minimálně 7 dní. Více informací o síti výdejních míst naleznete na Zásilkovna informace.

Zvolí-li zákazník bezhotovostní formu úhrady (převodním příkazem) za objednané zboží, je povinen tuto platbu provést bez odkladu. Pokud nebude objednávka uhrazená do 5 pracovních dnů, bude stornována bez nutnosti souhlasu zákazníka.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace